برترین تولید کننده چرم مصنوعی بیاله

چرم مصنوعی بیاله نوعی از چرم است که کاملا از مواد مصنوعی مانند پلیمر های تشکیل شده است و البته به دلیل کم هزینه بود این چرم در تولید و فروش و همچنین مقاومت بالای آن این چرم جایگزینی خوبی برای چرم طبیعی است.

 

چرم مصنوعی بیاله

مهم ترین ویژگی های چرم مصنوعی

همان طور که در قبل گفیتم اصلی ترین ویژگی چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی ارزان قیمت بودن این چرم است اما این تنها ویژگی برتری چرم مصنوعی است چرم مصنوعی دارای مقاومت بسیار بالا و دوام و مقاومت بالایی است و در مقایل ساییدگی و پارگی بسیار مقاوم است.

در میان انواع چرم ها چرم مصنوعی پلی اورتان  قابلیت تنفس داشتن و انعطاف پذیری و نرم بودن است. که کاربرد آن محصولات کیف و کفش است.

نوع دیگر از چرم مصنوعی  چرم اشبالت است این نوع چرم از ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی است و توسط لایه های فشرده با هم ترکیب میشوند. این نوع چرم به صورت دورو هستند و پرزدار هستند. معمولا ضخامت 5 تا8 میلی بوده است.

یکی از مرغوب ترین نوع چرم، چرم مصنوعی بیاله خارجی است داری تنوع رنگ بندی و انواع مختلف است که قیمت نسبتا ارزانی دارد. و بیشترا برای کیف و کفش به کار میرود. این محصول اغلب با لایه های پلاستیکی هستند و همچنین دارای کیفیت بسیار مناسب و عالی می باشند. اگرشما هم به دنباله یک نوع چرم مناسب و البته با کیفیت برای تولید انواع پوشاک و کیف هستید، شما می توانید از انواع و مدل های گوناگون چرم های بیاله استفاده نمایید.

 

چرم مصنوعی بیاله

پخش انواع چرم بیاله خارجی

یکی از موثر ترین روش قیمت گذاری این محصول نوع پخش و عرضه آن است. اگه نوع پخش چرم به صورت مستقیم باشد افراد میتوانند هر یک از این محصولات را با قیمت نهایی کمتر تهیه نمایند. این نوع از عرضه باعث ایجاد تعادل در بازار های داخلی میشود و مشتریان کمک میکنند تا بتوانند بدون هیچ نوع واسطه از شرکت ها محصول منظور خود را خریداری کنند.

 

همانطور که میدانید تولیدات چرم مصنوعی در حجم انبوه در کشور صورت میگرد و این محصولات توسط مراجع گوناگون موجود در سرتاسر کشور عرضه میشوند. شما میتوانید با مراجعه به این فروشگاه ها و یا تماس با کارشناس فروش ما، محصول مد نظر خود را با راهنمایی کارشناسان فروش خریداری نمایید.

چرم مصنوعی بیاله ایران جزو یکی از همین تولید کننده بزرگ است که با کمک و یاری نمایندگی های مختلف این محصول که در مناطق متفاوتی ایجاد نموده است، خرید محصولات را بسیار آسان کرده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما