مرکز پخش عمده چرم مصنوعی ساده

در بازار فروش چرم مصنوعی ساده، انواع مختلفی از این محصول در رنگها و کیفیتهای مختلفی برای استفاده در صنایع مختلف با کاربریهای متنوع عرضه می شود.

چرم طبیعی که از دباغی پوست حیواناتی مانند گاو، بز و گوسفند تهیه می‌شود و چرم صنعتی که از مواد پلیمری تولید می‌گردد. چرم صنعتی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی داشته و گاهی تفکیک این دو نوع چرم، دشوار می‌باشد. به دلیل قیمت گران محصولاتی که با چرم طبیعی ساخته می‌شوند، چرم مصنوعی به عنوان جایگزین مناسب چرم طبیعی، از بازار فروش پررونق‌تری برخوردار شده است.

 

چرم مصنوعی ساده

ویژگی های مهم چرم مصنوعی ساده

همانطور که اشاره شد، چرم مصنوعی ساده از مواد پلیمری تهیه می‌شود. این محصول از چند لایه تشکیل شده است. لایه زیرین این نوع از چرم از پارچه نخی یا پلی استر است که مواد پلیمری به عنوان لایه اصلی روی آن‌ها را می‌پوشاند. همین امر موجب شده است که چرم صنعتی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. نکته مهم دیگر، انعطاف و نرمی خاص این محصول است. انعطاف مناسب چرم مصنوعی موجب شده است که برش و دوخت این نوع چرم آسان‌تر انجام شود.

چرم مصنوعی آب‌ گریز بوده و آب را جذب نمی‌کند. این نوع چرم در مقابل سایش، بریدگی و خط و خش نیز مقاومت بالایی دارد. این محصول در مقابل شرایط دمایی مختلف، کیفیت خود را از دست نخواهد داد. سرمای محیط موجب ترک خوردن آن نشده و اشعه خورشید نیز موجب تغییر رنگ چرم مصنوعی نخواهد شد. از ویژگی های دیگر آن ، نگهداری آسان این نوع چرم است. در صورتی که چرم صنعتی جلا و شفافیت خود را از دست دهد، با استفاده از دستمال مرطوب کاملا تمیز و براق خواهد شد. تنوع طرح و رنگبندی از ویژگی های دیگری است که سبب تمایز چرم مصنوعی از چرم طبیعی شده است.

از چرم صنعتی در تهیه انواع کیف و کفش، لباس های زمستانی، مبلمان خانگی و اداری، روکش صندلی خودرو و موارد مشابه دیگر، استفاده می‌شود.

 

چرم مصنوعی ساده

فرق چرم مصنوعی با چرم طبیعی

ممکن است این سؤال نیز در ذهن شما شکل گرفته باشد، که هنگام خرید محصولات چرمی، با توجه به چه مشخصاتی، به طبیعی بودن یا صنعتی بودن چرم، پی ببریم. اگربه سطح چرم طبیعی دست بکشید، گرمای ملموسی را زیر انگشتان دست حس خواهید کرد. چرم صنعتی بوی پلاستیک می‌دهد. در صورتی که بوی چرم به خوبی از چرم طبیعی به مشام می‌رسد.

اگر روی چرم صنعتی ساده آب ریخته شود، آب را جذب نمی‌کند. چرم طبیعی میزان ناچیزی آب را جذب خواهد کرد. چرم صنعتی در تماس با گرما، جمع خواهد شد. چرم طبیعی اینگونه نیست. اگر به پشت چرم طبیعی نگاه کنید، بافتی دانه‌ای شکل داشته و پرز دارد. پشت چرم صنعتی کاملا صاف و یکدست می‌باشد. لبه های چرم مصنوعی نیز کاملا صاف و مستقیم است. لبه چرم طبیعی حالتی ارتجاعی دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید،ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما